Számos elégedett
ügyfél
Referenciáink bizonyítják a minőséget!
A Bortársaságról
Alapítás éve
1998
Profil:
magyar és külföldi borok kis- és nagy-, illetve
webkereskedelme
Szaküzletek száma:
25
Back office alkalmazottak száma:
119 fő
Értékesítők száma:
91 fő
Riportban az igazság
Adatból valós üzleti érték
A nagy presztízsű magyar borszaküzletlánc a Nextent BI megoldásának bevezetésével helyezte új alapokra az értékesítését.
Mi és miért történik? Mi legyen a következő lépés?
A Bortársaságnak az adatok megfelelő elemzésének hiányában nem voltak válaszai a fenti kérdésekre, ami egy idő után igencsak megnehezítette a piaci trendekhez való alkalmazkodást és a döntéshozást. Olyan BI megoldásra volt szüksége, amellyel alapvetően megváltoztathatja az értékesítési stratégiáját, minden egyes lépést megtervezhet a megfelelő bizonyítékokra támaszkodva.
Az adatok elemzésével óriási lehetőség nyílik arra, hogy az értékesítők növeljék az eladásaikat, és elégedett, visszatérő vásárlókra tegyenek szert.
Release Orchestration
Automatizálás és egységesítés az átláthatóság jegyében.
Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankja az OTP Bank Nyrt., mely Közép- és Kelet-Európában közel 1700 bankfiókot működtet, egy új informatikai rendszer bevezetésével automatizálta release folyamatait.
Az OTP a Nextent Informatika Zrt. szakembereit bízta meg a feladattal, akik a projekt során a Digital.ai egyik termékét, a Digital.ai Release-t alkalmazták. Ez egy release orchestration tool (kiadás szinkronizálási eszköz), kifejezetten a continuous delivery (DevOps – Képesség arra, hogy fejlesztés a kódot bármikor biztonságosan és gyorsan (pár órán belül) release-elje.) folyamatok támogatására kialakítva. Használata lehetővé teszi egy szervezeten belül a különféle csapatok számára a release-ek (release jelentése: kiadott vagy forgalomba hozott változat vagy kiadott szoftver változat) modellezését és ellenőrzését, az IT-infrastruktúrán belüli feladatok automatizálását, továbbá a release folyamatok elemzése és fejlesztése révén elősegíti a release-ek átfutási idejének csökkentését.
Röviden: összeköti a release-ben résztvevő személyeket és eszközöket, illetve szinkronizálja a feladatokat.
A banknál alapvetően a release transzparencia hiánya hívta életre a megvalósítás iránti igényt. Mivel sok csapat dolgozik az OTP-ben, így rengetegen release-elnek különféle
rendszerekben és folyamatokban, standardizáltság nélkül. Ezek a folyamatok nem átláthatóak, így a vezetőségnek és a release-ben résztvevő kollégáknak semmilyen információjuk nem volt arról, hogy egy adott feladat hol tart. A temérdek manuális munka miatt pedig az egész folyamat riportálható-
sága is rendkívül alacsony volt.
Az OTP Bank-ról
Alapítás éve
1990
Székhely:
Magyarország,
Budapest
Telephelyek száma:
93
Dolgozói létszám
~10.000 fő
Vezérigazgató
Csányi
Sándor
Az OTP Bank-ról
Alapítás éve
1990
Székhely:
Magyarország,
Budapest
Telephelyek száma:
93
Dolgozói létszám
~10.000 fő
Vezérigazgató
Csányi
Sándor
Release Orchestration
Automatizálás és egységesítés az átláthatóság jegyében.
Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankja az OTP Bank Nyrt., mely Közép- és Kelet-Európában közel 1700 bankfiókot működtet, egy új informatikai rendszer bevezetésével automatizálta release folyamatait.
Az OTP a Nextent Informatika Zrt. szakembereit bízta meg a feladattal, akik a projekt során a Digital.ai egyik termékét, a Digital.ai Release-t alkalmazták. Ez egy release orchestration tool (kiadás szinkronizálási eszköz), kifejezetten a continuous delivery (DevOps – Képesség arra, hogy fejlesztés a kódot bármikor biztonságosan és gyorsan (pár órán belül) release-elje.) folyamatok támogatására kialakítva. Használata lehetővé teszi egy szervezeten belül a különféle csapatok számára a release-ek (release jelentése: kiadott vagy forgalomba hozott változat vagy kiadott szoftver változat) modellezését és ellenőrzését, az IT-infrastruktúrán belüli feladatok automatizálását, továbbá a release folyamatok elemzése és fejlesztése révén elősegíti a release-ek átfutási idejének csökkentését.
Röviden: összeköti a release-ben résztvevő személyeket és eszközöket, illetve szinkronizálja a feladatokat.
A banknál alapvetően a release transzparencia hiánya hívta életre a megvalósítás iránti igényt. Mivel sok csapat dolgozik az OTP-ben, így rengetegen release-elnek különféle
rendszerekben és folyamatokban, standardizáltság nélkül. Ezek a folyamatok nem átláthatóak, így a vezetőségnek és a release-ben résztvevő kollégáknak semmilyen információjuk nem volt arról, hogy egy adott feladat hol tart. A temérdek manuális munka miatt pedig az egész folyamat riportálható-
sága is rendkívül alacsony volt.
A Smart Hotel
Solution Zrt.-ről
Alapítás éve
2020
Székhely:
Magyarország,
Budapest
Telphelyek száma:
1
Vezérigazgató:
Várszegi Endre
Intelligens szálloda funkciók karnyújtásnyira
Egyetlen alkalmazásban
A Nextent Informatika Zrt.a Smart Hotel Solution Zrt-vel közösen létrehozta a Hotelify-t, az első okos szállodaüzemeltetési rendszert, amely jelentősen javítja a hatékonyságot a költségek optimalizálásával, a munkaerő optimalizált szervezésével, illetve az energiafogyasztás akár 20 százalékos csökkentésével.
A megoldást alapvetően a COVID miatt kialakult helyzet hívta életre 2020-ban, amikor felmerült az az igény arra, hogy lehetőleg érintésmentesen, a személyes kapcsolatok visszaszorításával lehessen minél többféle szolgáltatást igénybe venni a szállóvendégeknek. Az utóbbi években pedig előtérbe került az is, hogy a különböző okos otthonok és smart megoldásoknak hála egy olyan fajta plusz adalékot lehet hozzátenni a szállodai szolgáltatásokhoz, amivel könnyebben ki lehet tűnni a tömegből. Ennek kapcsán született meg az ötlet, amely aztán egy komplex megoldássá alakult.
„Hotelify megoldásunk sok szempontból úttörő megoldásokat visz a szálloda üzemeltetési és szálloda használati funkciók területére. A piacon egyedülálló kapcsolatokkal rendelkezünk a hotelek menedzsmentjét ellátó ún. PMS rendszerek felé, és meggyőződésünk, hogy a sok fontos személyes adatot és kritikus rendszert kezelő megoldásunk egy másik legfontosabb versenyelőnye a működés és a benne tárolt adatok biztonsága.”
Várszegi Endre – vezérigazgató